Hahaha... har faktiskt lyckats övertala min sambo att vi ska åka på IKEA idag.
Han stackarn har inte sovit ett smack i natt. Väckarklockan ringde sen halv fem och han drog iväg på jobbet strax efter det. Men inte nån date med John Blund innan väckarklockan ringde.
Min lilla nattuggla!
Tycker nästan lite synd om honom som ska släpas med runt på ikea bara för att jag själv är lite uttråkad.
Men det va han själv som sa att vi kunda åka idag. Så han får skylla sig själv lite också.

Jag måste ju handla saker till bäbisen. Satte ihop skötbordet igår, och jädrans va stort det va.
Hade för mig att det inte alls va så stort som det är. Tar ju upp halva badrummet uppe.
Tur att man bara borstar tänderna där, och där ska det bytas blöjor. blä...
Jag kommer få flytta min tandborste till en annan toa. Tur vi har fyra toaletter.
Men den fjärde är i garaget, så dit tänker jag inte gå!

Idag ska jag köpa saker till sängen. Jag menar, det är ju bara några veckor kvar nu och man vet ju aldrig om den där saken i magen har brått ut eller om den stannar och kurar ett tag till bara för nöjes skull.
Allt för att reta mamma kanske.
Lite sängkläder och nåt lakan ska jag inhandla. Och ett spjälsängsskydd. Sen vet jag att min mamma också skulle handla lite. Det är ju av henne och pappa jag fått sängen. Sen tänker jag sy om nåt gamalt lakan till underlakan så det blir mjukt och skönt för bäbisen.

1 kommentarer

Malin

10 Apr 2007 22:12

Jo idag har det varit full uppvaktning här...igår oxå...men idag fyller han ju gubbe! John står just nu och härjar med Maja i hallen, han är på väg hem =) Vad handlade ni på IKEA då? Var Joel trött? =P

Kommentera

Publiceras ej