Jag vill ha en ny kamera!
Men det lär nog dröja måånga många månader innan jag får råd med det.
Hittade en kamera på vårkanten som jag ville ha. Den har min bror nu gått och köpt.
Inte för att det gör så mycket, den finns ju i flera färger!
Olympus MY-760!
Det har kommit en till Olympus också, men den kostar lite mer. Men inte så mycket mer.
Får väl se om man kan skramla ihop innan jul. Annars får det nog bli till nästa sommar istället.

Har ni inte några tips på vad man kan göra för att få ihop några kronor?
Förutom att inte slösa bort lönen på Leo. hihihi... Det går inte låta bli. Men jag tycker ändå att jag handlat förnuftigt och inte köpt mer än nödvändigt. Han kan ju trots allt inte vara naken i höst. Och han växer ju så fort!

Nu säger han att han har vaknat och vill ha sällskap.
Vi får väl ta och kika lite på friidrotten på tv:n.

Bilder har det liksom tagit slut på. Jag glömmer hela tiden köpa nya batterier. Min kamera käkar verkligen batterier. Skulle man lägga de pengarna till en ny kamera så skulle jag nog snart ha råd. hahaha...

2 kommentarer

Linda

31 Aug 2007 13:07

Tjena Tjejen!
Kul att du tittade in på jobbet häromdagen, han är verkligen söt lilla Leo.
Jag har tänkt att skriva här flera gånger men det har inte blivit av.
Men det där att kunna få ihop extrapengar har jag blivit expert på:) TRADERA!
Jag började när jag var mammaledig och provade sälja "skit" som jag inte ville ha, detta har resulterat i ca 9000:- extra sedan i oktober. Inte illa va!! Ha det!! Kollegan

Mia

31 Aug 2007 13:12

Linda: jag får nog ta och följa ditt råd och kika in på Tradera. Tycker bara det verkar vara lite rörigt. Får väl fråga dig om expertråd i värsta fall då. =)

Kommentera

Publiceras ej