Jahapp, nu har fläkten brakat helt i min så kallade bil.
Ska man fara till jobbet så immar skiten igen efter bara några kilometer.


Att det blir kallt i bilen, det skiter jag i, för jag har stjärtvärme!
Men det vore ju en klar fördel om man kunde se ut genom framrutan också ibland.


Förra veckan satt Joel och ringde runt till bilskrotar för att kolla efter en ny fläkt till bilen, till biljäveln rättare sagt.
Men just den fläkt som behövs till min verkar ju stört omöjlig att få tag på.
Jag ringde till närmsta återförsäljare av Citroen.
Citroen som i sjävla verket inte är en bil, i mina ögon sett.
Vet du vad dom jävlarna ska ha för en ynka liten fläkt, och då UTAN arbete?!
4400kr. Vem fan har råd med det? Till en gammal gubb-bil!
Det verkar som att ännu en av våra bilar får gå till hilmen.
Att den förra bilen fick säga adjö till värden sörjer jag fortfarande, men den här kan jag nästan sänka i en sjö utan att blinka.

BILJÄVEL!
*cencur*
Där kan du själv fylla i min ramsa.

1 kommentarer

Malin

27 Feb 2007 17:57

O jisses!! 4400 spänn för en fläkt!!!! Vansinne!!! Du har stjärtvärmare iallafall! Min har lagt av i volvon! =( Men 4400 bananer för en fläkt!! Skamligt!!

Kommentera

Publiceras ej