Massor av funderingar dyker upp när man väntar sitt första barn.
Massor av saker som man inte vet är normalt eller inte.

Så länge jag mår bra så tar jag för givet att allt är normalt.
Tror att det är en rätt bra inställning att ha så man inte blir tokig och hela tiden tror att något är fel.

Jag har redan gått upp 6 kilo och är nu i v.23.
Är det normalt? Vad är normalt?

Alla pratar om olika begär de har haft vid sina graviditeter.
Jag är sugen på allt mest hela tiden. Har inte haft nåt speciellt sug.
Just denna vecka tycker jag att apelsinjuice är väldigt gott.
Godis är alltid gott, Pringels va det i förra veckan....
Havregrynsgröt var oerhört gott till frukost i några dagar, med lingonsylt till förståss.

2 kommentarer

Mallaballa

23 Jan 2007 21:11

Jamen pröva att vänta 7 veckor till och gå upp 10 kg till!!! Då vet du hur jag har det =( Jäklarns piss! Jag har precis som dej varit sugen på lite allt möjligt från dag till dag ibland...apelsinjuice känner jag igen...men jag får sån halsbränna av det. Men hur ska jag klara mej utan socker nudå? Jag gillar ju det!!!!
ha det bäst!
/Malla sockerballa

jag igen...

23 Jan 2007 21:14

jag kan byta ut Michael Jacksons "You know I´m bad" mot "You know I´m fat"! Aaaaaahrrrrg!!! =P

Kommentera

Publiceras ej