Oj, jisses vad skrutten växer.
Vi har vägt honom enligt följande:
7/6-2007 vägde han 4195gram, då hade han gått ner 80gram sedan födseln.
14/6-2007 vägde han 4700gram
21/6-2007 vägde han 5095gram
28/6-2007 vägde han 5475gram
Så en liten kille vill jag väl ändå inte påstå att han är.

Massa presenter har det blivit på den korta stund han funnits.
Idag när jag åkte till vårdcentralen med Leo så såg jag ett stort paket som stack upp ur postlådan. Gissa om jag blev nyfiken. Men jag kunde ju inte ta med mig paket till vårdcentralen bara för att jag är nyfiken. Utan jag fick allt gott vänta tills jag kom hem igen.
Det var ett paket från mina arbetskollegor. Så jätte-fint!!!!
Det var ett litet bad-kit. Med Schampoo/tvål som doftar lavendel. Det får han nog använda när han blir lite äldre. Men det luktade jätte gott! Sen va det en tvål i form av en nalle, massageolja, en cd-skiva och en liten handduk.



Tack alla ni på Grand Hotel!!!


Sen måste jag ju lägga upp bilden på Leos andra morbror också!

Han kom med ett stort paket!
Det var en mobil till spjälsängen med speldosa.

Av morfars mostrar fick Leo ett paket med kläder. Jag tror att dom tycker att Leo borde bli basketproffs.
 
Det var även mer kläder i paketet. Men inget som var lika coolt som detta set.
Kortbyxorna har även nummer, 36.

Jag höll ju på glömma Leos första spargris som han fått av pappas kusin, Zascha.
Hur cool som helst!
 
Och dessutom kepan från tant Erika.
Där va det även en mysdress med som igentligen hör till, men den får han nog ha till vintern tyckte Erika.



Kommentera

Publiceras ej