Jag fick precis ett samtal från Försäkringskassan.
Min Havandeskapspenning har gått igenom. Jag blir hemma från söndag denna vecka.
Måste säga att det känns otroligt sköönt samtidigt som jag gruvar mig lite för att vara hemma så pass länge.
Vad fan ska jag göra? Sälja bilen kanske.

Men det som oroar mig mest är att min jag igår skulle förbereda min chef på att jag ev har min sista dag nu på fredag. Chefen påstår då att hon inte visste det. Hur fan gör man då?
Hon har ju skrivit under mina papper och suttit med mig när jag skrivit ansökan om HP.
Det känns lite tungt faktiskt. Men det är å andra sidan inte mitt bekymmer. Det som är mest jobbigt är ju att man sätter sina kollegor på pottkanten. För det är ju dom som får jobba istället för mig.
Så jag har lite dåligt samvete faktiskt. Men hade jag inte fått igenom det hade jag ju ändå inte orkat jobba så länge till med den här hyddan.

3 kommentarer

Anonym

20 Mar 2007 16:54

att vara hemma är ju skönt :)

Malin

20 Mar 2007 18:01

Va skönt för dej!!! nu får du börja pyssla arselet av dej! Gör som jag gjorde första två veckorna...sanerade hela huset från golv till tak. Det går saaaakta men det blir ju rent=P

Anonym

23 Aug 2007 19:28

ÅÅHHH va rolig du är!!! Vad fan ska jag göra? Sälja bilen kanske.
jag höll på att garva ihjäl mig... min humor alltså=)

Kommentera

Publiceras ej