Idag är det BF+5. Nu börjar jag tycka att det är lite träligt att vänta.
Trots att man hela tiden försöker hitta på saker. Joel är ju hemma med mig om dagarna och hjälper mig frödriva tiden bäst det går.
Igår var det som sagt morsdag. Jag satt först ett tag ute på gräsmattan och invigde min nya picknickfilt som jag köpte på Rusta för ett par månader sedan. Odlade några fler fräknar.
Satt bara och tittade på medan Joel klippte gräset. Bäst att passa på, för snart blir jag så illa tvungen att springa runt runt med klipparen själv.
Efter han klippt färdigt så va jag så uttråkad igen, eftersom jag inte har tålamod att sitta stilla i solen.
Då for vi till Hassela på en visit!
Hälsade först på mina föräldrar och fick äta middag där. Dessert blev en chokladkaka som va otroligt god och glass till. Mums!
När man väl lyckats trycka i sig allt gott där så åkte vi vidare till svärmor. Där fanns det Tårta! Med jordgubbar och choklad. Jätte-god var den må ni tro.
Det är ju bäst att passa på att stoppa i sig medans man får. För snart är det vagnen och promenader som gäller för att försöka få bort allt man lagt på sig under de här månaderna.
Men va tusan! Man lever ju faktiskt bara en gång, så man måste ju passa på att äta gott också.

Källaren är nu färdigmålad! Äntligen! Jag som gjorde ett ryck på lördagkväll för att jag hade förhoppningar om att något skulle kunna sätta igång.
Så blev det inte, men nu är det klart i alla fall. Så nu måste det städas och köpas nya möbler dit.
Men de möblerna får nog vänta tills jag vunnit jackpott på joker eller nåt. Och risken att jag gör det är ju minimal eftersom att jag aldrig spelar.
Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta och hitta på. Orken till att städa finns ju inte. Jag vill ju göra roliga saker!

2 kommentarer

carro!

30 May 2007 14:07

Snart ska du få göra roliga grejer!! Snart är det över! Du kanske ligger på BB just nu, vad vet jag? Du skrav ju i Måndags här, och idag är det Ons....hmmm...
Har du fått???
Kram kram

Michaela

04 Aug 2008 20:08

Haha medans du skrev det här låg jag och hade värkar för fullt =P

Kommentera

Publiceras ej