Idag är min käre sambo hos tandläkaren och sätter in sitt guldstift.
Jävlar jag skrattade när han först kom hem och sa att han skulle få ett guldstift.
Jag såg ju värsta gangstern framför mig med guldtand, men det är ju inte tanden som är i guld. Tack och lov!
Kan ni tänka er min Joel med guldtand. HAHAHAHAHA.......
Inte jag. Fy så fel det skulle se ut.

Jag skulle nog också behöva besöka tandläkaren. Men jag gruvar mig eftersom jag inte vart dit på snart fem år.
Det kostar ju så jäkla mycket pengar, och när jag fått min kallelse så har det vart i Bergsjö.
Inte fan åker jag dit heller!
Så nu när mina stackars kronor från skatteverket kommer tänker jag ta mig i kragen och göra ett besök.
Jag måste ju förr eller senare. Och ju förr desto bättre.
Men som jag gruvar mig! Har inte ett dugg tandläkarskräck, utan jag vill ju göra av med pengarna på nåt roligare.
Kanske jag måste skippa ny kamera ändå i år. Jag får väl ta och önska mig en när jag fyller 25 isället.

Kommentera

Publiceras ej