Stekte ägg och bacon till frukost. Men fy tusan vad det inte var gott.
Är lite less på sånt om jag ska vara helt ärlig. Bacon är gott och ägg är gott. Men just stekt ägg och bacon har jag tydligen fått nog utav.
Så nu blir det att hitta på andra frukostar.
Jag som trodde det skulle bli så gott eftersom att jag inte ätit det på så länge.


Men som det har snöat hörrni. Lite till så är det snart vinter.
Jga kom precis in från snöskottning. Det är en liten liten bit kvar, men ryggen orkade inte mer. Joel ska väl få skotta lite han med.
Det är en bit av den ena infarten kvar. Annars har jag skottat gången och parkeringen för hand med en liten snöskyffel.
Det borde väl vara bra träning om nåt det.
Så nu är jag genomsvettig och trött i hela kroppen.
Väntar på att jag ska sluta svättas så jag kan skutta in i duschen. Kanske ska väcka Joel så  han får ta hand om illbattingen medan jag duschar.
Det är nästan så man får planera sina dagar in i den minsta detalj. Inte riktigt, men det är inte bara att knata iväg in i duschen när man själv vill. Utan det är upp till Leo när man får och kan.
Nu har han sovit lite i vagnen medan jag skottade. Vi har därmed invigt åkpåsen. Men det blir väldans trångt i vagnen med en åkpåse och en overall. Det ser ut som en liten korv som ligger där.
Nåväl, han slipper då frysa, och det är ju huvudsaken.
Kanske man skulle kunna välja en lite tunnare overall när man har åkpåse också.Bör nog se mig om efter en sån till julklapp åt lill-fisen.
Har ju sett en som är så otroligt söt på internet. Men vi får se. Det finns ju så mycket annat som han är i större behov utav.

1 kommentarer

Maria

30 Nov 2007 10:48

Har oxå varit ut & skottat lite inte så mycket för vi har en som tar det mesta med traktor. Men varm vart jag i alla fall. Visst är det fint med snön men gärna lite mera av den varan.
Njut av dagen nu. Själv ska jag ta fram staken tror jag...så kul att säja...lite lätt road är man.

Kommentera

Publiceras ej