Promenerandet alltså!
Jag har verkligen legat på latsidan nu ett tag.
Igår blev det en kortare promenad, men jag kom ju ut en sväng. Kortare och kortare, det var lagomt med ca 4km.
Idag blev det dryga 6km. Men imorgon blir det inte nån promenad alls. För jag ska till stan och handla mat.Det börjar eka i kylskåpet. Har bara älgkött i frysen. Blir lite tråkigt med bara kött att gnaga på.
Dessutom sa Leo att han ville ha nåt mer att smaka på.

Jag ska även handla en massa olika sorters mjöl, för nu jädrar ska det bli baka av.
Fick ju ett recept på GI-bröd av min kusin som var så otroligt gott.
Har kommit fram till att det faktiskt lönar sig att baka om man tar sig för att göra det.
Ibland är det ju rätt roligt också. När man lyckas vill säga.

Nyttigt bröd och mer havregryn till frukost!
Och några promenader på det så ska man väl gå i mål nån gång tycker jag.
Helst ska man väl skippa brödet helt. Men det är svårt, så då får man väl baka då!

3 kommentarer

Lotta

30 Oct 2007 20:41

Undra om det finns GI-bullar?

Annika

30 Oct 2007 20:53

Jag försöker bli av med mina 5 extrakilon men det går trögt... :-[

Dess

01 Nov 2007 17:54

O har du reseptet på dom gibrödet?

Kommentera

Publiceras ej