Ja, Carro. Sömn är en lyxvara. Men det känns ändå inte som att det gör så mycket!
Det är värt att vara trött när man har nåt så underbart som kräver ens tid.
Men det kan ibland bli lite för mycket. Och då är det skönt att man är två. OCH att man har stor släkt.


Igår var jag till Hudik som alla redan vet.
Satt på fyren i tre timmar och surrade en massa skit samtidigt som vi åt lunch och barnen också åt.
Det var så roligt att träffa alla igen!
Synd bara att Carro och Sandra inte kunde vara med längre.
Det gör jag gärna om.

Efter den träffen begav jag mig till Hotel Hudik, där två av mina mostrar jobbar.
Hade ju visserligen träffat dem båda under dagen, men vi skulle ta en fika innan jag åkte hem.
Det var riktigt roligt fakstiskt. Kanske för att jag var så trött och bara fnissade hela tiden.
Vi blev några stycken som fikade. Närmare en liten släktträff. Moster Agda, moster Marie, moster Ulla, kusin Siv, kusin Åsa och kusin PER. Per fick stora bokstäver, för han har nyss blivit pappa och hade med sin kamera och visade kort på sin lilla guldklimp, Nilas. Så söt!
Längtar tills dom får komma hem och känner sig redo för besökare. Stackars Helene som kommit in i en sån stor släkt. hihi... Många som kommer vilja se deras lilla bäbis.
Lilla och lilla, han var ju 52 lång coh vägde runt 3800g.
Leo däremot hade en dålig dag igår. Han grät nästan hela vägen hem. Magknip! Så det var därför som han inte riktigt var sig själv. Jag sa ju att det var nåt som inte riktigt stämde!
Och jag hade rätt!

Kommentera

Publiceras ej