Idag är jag fruktnsvärt trött. Förstår egentligen inte varför jag är det.
Men jag bara är det. Kanske beror det på vädret. Kanske beror det på att katt jäv... väckte mig kl.03.
Då var han inte värd mycket kan jag säga. Joel och Leo sov som två små grisar.

Leo sover nu. Han har vart lite kinkig de senaste dagarna. Jag tror nästan att det kan ha börjat klia i munnen. Men jag vet inte, för man ser inget och det känns inget. Han kanske känner.

Igår var vi till Hassela. Leo var hem till farfar för första gången. Där var det mycket att titta på. Mest spännande var tv:n, för där var det idrott från det att vi kom inte genom dörren tills vi åkte därifrån.
Hockey blev det ju så klart också!
Timrå dängde dit Modo! Fan va härligt. Nu återstår bara fyra derbyn till. Och jag hoppas och tror att Timrå ska vinna flest matcher. Annars kommer Linda på jobbet vara så jädrans kaxig. Modoit som hon är.

Efter hockeyn for vi till mina föräldrar och satt där ett bra tag. Jag var så klart hungrig, för ovanlighetens skull. Tur att mamma hade soppa och baguetter.
Soppan var otroligt god! Förutom att det var stora bitar av skaldjur i den. Men dom petade jag över till Joels tallrik. Smaken gör mig inget, men fy för att tugga skiten! Urk!
Så bjud inte mig på skaldjur är ni snäll. Har dessutom tidigare blivit dålig utav det, så jag kan ju skylla på det om nån vill bjuda.

Vi kom väl hem vid 23-tiden igår. Leo var som en död sill när vi kom hem. Så fort jag fått av honom ytterkläderna så slocknade han. Jag hann med att byta blöja också.
Idag sov han ända till 7.50. Så skönt!
Igår klev ju Joel upp med honom. Och då vaknade han mycket tidigare. Gissa om jag är skadeglad.

Idag kommer min bror hem från Thailand. Han har vart där i tre veckor nu.
Ska bli roligt att få se lite kort och höra var dom varit och vad dom gjort.
Dessutom se vad han köpt till Leo. Bara det inte blev en el-pistol. För då jä... Men det tror jag knappast. Han säger så bara för att jävlas med mig.
Jag tror dock att Leo kommer bli samma typ av sadist som sin morbror.

1 kommentarer

Patricia Klinteberg

30 Sep 2007 09:54

Godmorgon! Hoppas du får en bra söndag! :)

Kommentera

Publiceras ej