Jag och Leo sitter och laddar för babysången nu.
Vi har redan hunnit dra av ett par låtar. Låter riktigt fint när han kompar med sina marackas.
Näe, uscha. Om han hade en mamma som kunde sjunga så kanske det skulle kunna låta fint.



Igår hade vi besök av mina föräldrar, alltså Leos mormor och morfar.
Dom kom hit och hämtade gamla fönster som morfar ska göra någon form av växthus av i deras sommarstuga. Vi får väl se vad det blir av.
Dom kom även hit med en lövkorg så vi kan få bort alla löven på gräsmattan nån gång. Det är så jobbigt att springa med skottkärra och dessutom ha koll på Leo. Mycket smidigare med en korg.
Så tog dom även med symaskinen. Så nu kan jag sy lite igen. Ska försöka få ordning på några gardiner. Men just nu har jag inte någon som helst lust till att sy. Får se om det blir nåt av med det nu när Joel blir ledig.



Idag är det ju som alla vet sista april. Som en vis man sa "sista april, det är nån gång i maj det va?"
Vis och vis. Nu ser ni hur klyftiga Joels kompisar är.

Vad ska ni göra idag?

Vår lilla familj är bortbjudna till Leos kompis Vincent.
Så jag ska nog ta och slänga ihop en chokladkaka idag så vi har nåt att gnaga på efter maten.
Grillning för hela slanten!

Ha en underbar Valborg!

1 kommentarer

Malin

30 Apr 2008 09:59

Haha smart kompis =D en av syrrans kompisarsa en gång "skärtorsdag, är det nu på fredag??" Hahaa "nä, sa syrran då är det långfredag"..."Jahaa" sen kom hon på sej själv haha=D
Ikväll ska vi grilla hos en kompis! Gott med grillat!!=D
JAg har börjat lyssna på en ny låt som jag inte kan sluta med...nightwishs "Amaranth" dom har ju en ny sångerska som är svenska och hon är väl ganska duktig...men låten är så bra! Kolla den på youtube!

Kommentera

Publiceras ej