Ja, så känner jag just nu!
Känner inte alls för att fara iväg på nåt partajande som vi har planerat.
Jag jobbar ju först 11-16, sen ska man hem, göra sig redo och vara på plats för att äta till kl.19.
Men va fan tar man på sig?
Jag har ju inte några kläder.
Hittade en t-shirt igår som jag själv tycker är ganska ny i min garderob. Då jag funderade när jag hade köpt den så insåg jag att den är över 2 år gammal.
Det är nog kanske snart dags att ta sig en liten shoppingrunda.
Men vem har råd med det när man har en liten som bara växer och växer och växer?

3 kommentarer

Malin

31 Dec 2008 01:00

Hihi gissa vem som ligger i magsjuka som var Immun? ;P Han kom förbi fast danne var sjuk eftersom "jag är minsann immun som min bror och pappa, så jag behöver inte passa mig". Dessutom så satt han typ 30 cem ifrån Danne under hela vistelsen för han var minsann immun HAHA!



Gott Nytt År på er!!

Maria

31 Dec 2008 13:54

Tittar in & passar på att önska ett tiktigt Gott Nytt År från oss nere på forsen.

kram

Agda

31 Dec 2008 18:02

Klart ni ska gå på fest! Det sitter inte i kläderna, du bländar dom med ditt vackra jag, så dom tänker inte på vad du har på dig. Jag har oxå arb idag känt som du, men nu har gamm kroppen vaknat till liv! Skål och Gott Nytt År på er, ha det så trevligt. Hörs 2009

Kommentera

Publiceras ej