Hellsefyr! Säger jag bara...
Leo har lyckats smitta mig med förkylningen han har. För jädrar som det rinner i näsan.
Bara hoppas på att det inte blir mer och att det går över fort.

Jag sitter helt ensam och ugglar framför datorn.
Joel har tagit på sig att jobba extra idag. Så han började kl.06:00 och slutar 22:00 ikväll.
Skit kul! NOT!
Tycker lite synd om honom faktiskt. Men å andra sidan är han ju ledig lör-ons sen. Så han ska bannu mig inte klaga.
Det blir då han som får ta hand om junior, och jag får sitta i skolbänken.
Men tors-sön nästa vecka skulle jag verkligen behöva plugga, för vi har ju prov sen. Hur jag ska lösa det med min prickigkorv som bara blir prickigare vette tusan.
Det löser sig nog på nåt sätt. Hoppas jag!
Skulle kunna sätta mig nu, men det orkar jag inte för jag är så jäkla trött!

3 kommentarer

Michaela

27 Nov 2008 20:14

Klart du kan få en provtur, den går som en pärla! ;)

Vi bytte in den andra bilen och så fick vi lägga till en liten summa för den här, så den skruttbilen är borta nu den!

Malin

28 Nov 2008 01:41

Men jisses vad du har hunnit uppdatera! Och har lille Leo fått vattkoppor! Fast det är ju bra att han får dom nu och inte när han är 17...som en viss stackare var=(. Jag har oxå blitt förkyld och fått en jäkla hosta! huvva=(

Krya på er!!

Maria

28 Nov 2008 09:00

Fy va trist. Hoppas du kryar på dig.

Tjing

Kommentera

Publiceras ej