Ja, jag är hemma från skolan idag.
Har suttit och räknat på företagsekonomin nu. Men behövde en paus.
Jag känner mig yr och konstig. Har liksom kramper i magen som bara kommer och går bäst dom själva vill.
Men jag slipper i alla fall springa på toa hundra gånger i timmen nu. Så det är väl på bättringsvägen hoppas jag.

Eftersom man mått som man gjort i magen har jag ju inte druckit kaffe på två dygn. Vilket för mig resulterat i en jävla huvudvärk som inte förrän nu gett med sig.
Och den gav med sig tack vara att jag drack en stooor kopp kaffe. Men jag är fortfarande tung i huvudet.

Nu ska jag sluta gnälla och fortsätta med mina skoluppgifter istället.
Vad gör ni en dag som denna?
Förutom längtar efter helg igen?!

7 kommentarer

nikita

29 Sep 2008 17:06

vi har vart på babysim idag vi =) tror minsann att våra pojkar faktiskt känner igen varandra på dagis det ser ut som så då dem ser varandra..

Madeleine

29 Sep 2008 18:09

Hoppas du blir bättre snart!!

Här hemma verkar vi alla vara sjuka.. mannen har blivit sämre oxå... Bara Mandis som verkar må bättre faktiskt..

Ja, har bara dom jeansen i sortimentet nu.. du tänker på Jeffy baggy jeans kan jag tro.. kommer att ta in dom nästa gång jag beställer!!



Idag har jag försökt jobba lite, annars har jag bara tagit hand om mina små tjejer ;-)

Sanna

29 Sep 2008 18:34

Men stackare, hoppas du blir bättre snart... Krya på dig kramar från mig

Michaela

29 Sep 2008 23:12

Det känns ju lite läskigt ibland och jag förstår att folk tvivlar.. Men hon sa saker som hon absolut inte skulle ha kunnat veta, det är grymt häftigt! Hon sa tex att min farfar (som "hälsade på") bla var förlamad, vilket han var från midjan och nedåt. Hon sa att vi var på väg att flytta, och massa andra grejer. Man minns liksom inte allt, det går inte att ta in när man sitter där.. Så jag fick hela sittningen inspelad på band!

Stina

29 Sep 2008 23:24

När vi slutade med välling erbjöd jag lite småsaker men hon var sällan intresserad. Nu är hon dock inne i en äta-mycket-period och då dök behovet visst upp utan att jag hann med riktigt. Ibland känner man sig riktigt korkad. : )

Malin

29 Sep 2008 23:39

Du jag har hört att den där vinterkräksjukan härjar på dagis...Man är dålig i några dagar upp till en vecka till och från lixom =( Hoppas vi klarar oss här! Här är vi bara febriga och förkylda ;P

monika

30 Sep 2008 21:17

Kanske men jag känner inte igen din lilla grabb :-)

Kommentera

Publiceras ej