jag borde sitta med hemtentan just nu. Men jag har noll motivation till att göra något som helst skolarbete.
Däremot har jag idag vart och provkört en bil. Så nu gäller det att sälja någon av våra bilar snabbt som ögat så jag får ihop till handpenningen på den andra.
Jag har till och med vart så seriös att jag ringt runt och kollat vad helförsäkringar hos olika försäkringsbolag kostar. Så nu vill jag också ha en riktig bil. Och den ska bli min, bara min!!!
Om vi nu hinner sälja någon av våra innan den där pärlan gått iväg till nån annan.

2 kommentarer

Maria

29 Apr 2009 21:48

Va spännande med ny bil. Jag funderar oxå på att byta bil men har inte fått ändan ur vagn & kolla runt.

Inge kul när man har nåt hängande över sig & man inte känner insperation.

Tjingeling

Nikita

30 Apr 2009 02:58

nice med en ny bil, daniel tkr vi ska köpa en ny bil också.. men ja tkr volvon funkar fint å att vi ska vänta lite med bil.. men får se snart kanske vi också skaffar en ny =)



Lycka till med bilköpet iallafall.

Kommentera

Publiceras ej