Jag känner mig rätt duktig som fyndat idag.
Däremot har jag ingen bild på fynden att visa.
Men det blev en huvtröja med Iggy Pop, nedsatt till 98kr från 298kr.
En t-shirt med AC/DC, nedsatt till 79:50kr från 198kr.
Sånt gillar jag!
Och vem fan trodde man kunde fynda sånt på HM?
Inte då jag!

Och Leo har fått fynd av mormor han också.



Två långärmade tröjor från IdaT och en t-shirt från SveaLiten.
T-shirten har han redan, men i en mindre storlek. Så nu har junior nåt att växa i.
Och jag frågade ikväll om han tyckte tröjorna var fina, och det tyckte han. Han ska ha den blå med Lejon på sig imorgon på dagis sa han. Så vi får väl se om samma bud står fast imorgon när det är dags att klä på. Han är redan bestämd den lille skiten.



Ikväll innan det var dags för den minste att sova så har vi haft vattenkrig inomhus med vattensprutan. Och jag tror aldrig jag hört Leo skratta så. Han var så exter så det var helt otroligt!
Och jag var dyblöt efter Joel hade vart i farten.
Efter krigandet så hände en liten kiss-olycka. Så vi var tvugna att stoppa ner Leo i det stora vita. Badkaret alltså.






Vad har vi gjort i helgen då. Jo, vi har vart på två, nästan tre, kalas.
Först på lördag hos TantErika och sen på söndagen var vi hos Markus och Johanna.
Markus bjöd på värsta fina traktor-tårtan som hans mamma hade bakat. Johanna hade däremot inte så mycket att säga till om gällande valet av tårta den dagen.



Men jag tror att Markus blev väldans glad för sina presenter. Tröjan han fick skulle ha ha på sig med en gång. Och magneterna lekte han med rätt mycket under tiden vi var där.
Det var en hel massa magneter med bilar, flygplan, lastbilar och en helekopter. Roliga! Jag vill också ha sånna!!!

8 kommentarer

Annika

28 Apr 2009 21:38

Fynda är alltid trevligt! Jag har också gjort lite fynd till tjejerna på sistone, bl.a gummistövlar till Lovisa för 39 kr. Nästan gratis ju!

Vilka härliga badbilder!

Annelie

28 Apr 2009 23:26

Vilka fina badbilder! Är lite avundsjuk på alla som har badkar, våra barn får bada i pyttesmå baljor i duschen men det funkar det också =)

Nikita

29 Apr 2009 06:17

Fina tröjor =) den me hönor har albin haft =)

Maria

29 Apr 2009 10:54

Vilken skumtomte!

Kul med lite fynd, man känner sig så himmla nöjd.

Tjing

Nicole

29 Apr 2009 10:56

Hejsan ^^

Ville bara berätta att jag har en designblogg där det pågår designauktioner. Billiga priser och välgjorda designer, om jag får säga det själv haha ;) Ibland har jag även utlottningar :)

Kika gärna in om du är sugen på en ny design...



http://xoxonicole.blogg.se/category/design-auktion.html

Agda

29 Apr 2009 22:17

Det där med bestämd angående klädval känner jag igen, från en viss dam. Hade vissa diskussioner om kläder, när hon var på väg till skolan! Och inte gav hon sig.

Vilken söt badpojke, glittrande ögon i allt skum.

P&K

Susanne

03 May 2009 14:19

Vad härligt och kul att leka i badet! Vi slängde ut badkaret men pratar om att skaffa ett igen och ställa i källaren så Lisa får bada lite, baljan är trång! Man kommer ju inte så ofta iväg till badhuset..

Lotta

04 May 2009 20:39

Söta bilder!

Bon har en sånndära tröja, fast grön.

Sämre kvallitet får man leta efter...tom de där tröjorna man kan köpa 3 betala för 2 är det bättre kvallitet på.

Aja, Bon fick den i present så den kostade inget...

Kommentera

Publiceras ej