Var hos barnmorskan idag.
Allt såg bra ut.

Hjärtat på bäsen pickade på från 132 till 160.
Det var med andra ord full rulle där inne idag.
Magmått på 34cm. Nu ligger jag på den där fina streckade linjen.
Blodtrycket 120/75. Alldeles perfekt.
Det enda som är jobbigt nu är mina fogar. Jag tjatar som fan om dem just nu känner jag.
Men idag kunde jag knappt sätta mig i bilen. Det blev för jobbigt att kliva in.
Men måste man hem från stan så måste man ju.
Graciös som få!
Snart är vi inne på nytt år, och då känns det inte som det är lika lång tid kvar.

2 kommentarer

Carina Johansson

29 Dec 2009 15:17

Hm jag minns själv det där med fogarna ingen kul grej alls. Men snart har du en till liten goding o pyssla om. Gott slut på detta år.

Marie

29 Dec 2009 20:45

Då har vi nästan samma mått...tror jag låg på 32 sist...måste kolla i papperen :)

Vikten då? ;)

Kommentera

Publiceras ej