Idag är det fullspäckat schema.
Just i detta nu försöker jag få Leo att somna. Han ligger i sin säng och surrar med Nasse och Puh.
Sen vid 13-tiden bär det av mot 9-års kalas. Gabriella, Leos favvo tror jag, fyller hela 9 år idag.
Efter kalaset brassar jag och Leo vidare mot storskogen, Hassela.
Vi tänkte invardera där till imorgon. Ska försöka få tag på min vän Elin också och se om hon tänker vara hemma imorgon.

Så fullt upp denna lördag.
Vad händer hos er idag?



Leo fick sina fina kläder från Gangstar igår.
Vi hade valt ett hemligt plagg också för 75kr. Och gissa om jag blev glad då jag såg att det var en mörkgrå tröja från fjolårets collection med svart stjärnor fastsydda på armbågarna.
Superfin, och den satt så bra trots att jag tog strl.3år.
Så den ska han ha på sig idag.
Bilder får ni nog imorgon.

Kommentera

Publiceras ej