Varnar känsliga.
För den kan upplevas som något vulgär!


Lappkvinnan var ute och åkte kajak med sin dotter en iskall januaridag.
- Jag fryser om mina händer, de är iskalla, klagade dottern.
- Stoppa dem mellan låren. Kroppsvärmen kommer att tina upp dem, sa mamman.
Dottern följde tipset och hennes händer blev varma.
Nästa dag var hon ute och åkte tillsammans med sin pojkvän då han sade: Mina händer är iskalla!
- Stoppa dem mellan mina lår så blir de snart varma igen, sade flickan.
Dagen efter var de ute igen och pojkvännen klagade: min näsa är alldeles iskall!
- Stoppa den mellan mina lår så blir den snart varm igen.
Nästa dag när de var ute klagade han igen: Min kuk är alldeles stelfrusen...
Dagen efter var dottern ute med mamma igen och säger:  har du någonsin hört talas om kukar?
Mamman svarade, lätt orolig, att Visst det hade hon.
- Varför undrar du det?
- Visst kladdar de ner något otroligt när de tinar upp?!

9 kommentarer

Therese

29 Jan 2009 21:24

Hahaha, den var kul =)

Svar om skåpet: Abbe har dragit ett slippapper lite snabbt över skåpet för att rugga upp ytan lite, men absolut inte slipa på något sätt. Sen grundade vi och målade med halvmatt lackfärg, fick ju ett nytt skåp för 200 spänn :)

Cilla

29 Jan 2009 23:55

Vilken tur att jag skickade den till dig så att du fick nåt att skriva ;-)Hoppas allt är bra Kram!

Therese

30 Jan 2009 17:08

Jo hon har fått nu, och det är nog samma Elin vi pratar om =) Så fort jag blir frisk ska jag dit och snusa bäbis!!

Lotta

30 Jan 2009 20:09

Isch....=)

Ye, jag måste ta det lugnt nu.

Var till Barnmorskan, alla prover var bra men hon tyckte magen var i hårdaste laget, hittade inte livmordern ens. Så hon fick hämta ännu en som fann den tillslut.

Lilltrollis levde loppan därinne så den var det inge fel på.

Kram!!!

Sofie

30 Jan 2009 22:18

Haha, den var bättre än min!



skrattar fortfarande

Sofie

31 Jan 2009 17:31

Allévo? Vad är det?

Madeleine

31 Jan 2009 18:58

Hehe.. ;-) Ja, visst var filmen kalas bra!! Kul med en bra och rolig film igen för Disney ;-) Nu ska jag lägga lilla sessan, sen ska jag ta mig ett glas vin, njuta i min ensamhet.. :-o

Therese

01 Feb 2009 19:54

Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg :(

Men hoppas du hade en trevlig kväll :)

Vart käkade ni?

Maria

02 Feb 2009 11:55

Ha ha ha...den var bra.

Kommentera

Publiceras ej