Ja tänkt om det blir jag!
För jag sitter nu och väntar på svar från optikern gällande en synundersökning.
Försöker boka, men kommer fan aldrig fram. Så till slut testade jag att boka via internet.
Och då är det bara till att vänta och se om man får någon tid eller inte.

Joel har sagt fan hela tiden sen jag träffade han att jag har fel på ögonen. Men jag har ju faktiskt gjort en eller två synundersökningar sen vi träffades. Så han har haft fel.
Men nu börjar jag själv få onda aningar. Så det är väl bättre att kolla än att dras med ett synfel som påverkar det mesta av vardagen.
Kanske man blir fri den nästan dagliga huvudvärken också då.

2 kommentarer

Linda

31 Mar 2009 21:38

de sista gångerna jag har köpt glasögon har jag gjort det på favoptic.se , perfekt ställe om man har behov av nya glasögon när man inte vill lägga ner 3500:- på brillor. Mina har kostat 400-500:- där, kompletta med glas och båge. Be att få receptet hos optikern, dom kan inte neka dig det.

Syns snart på jobbet.Det ska bli jättekul att du kommer tillbaka.

Sanna

31 Mar 2009 22:41

Hoppas det ordnar sig.. Vill bara kolla läget med dig om Söndag, visst kommer du? Å hur vart det med kompisen din? Håller på att kolla runt hur många vi blir.

Kommentera

Publiceras ej