Skabbig bild då den är tagen med mobilen. Min vanliga kamera ville ha mat (stret) så det fick bli med mobilen.
Men det är en blå jacka från Haglöfs. Jag älskar den redan! Lite stor känns den ibland, men hade det blivit en mindre så hade jag nog inte kunnat ha någon tjocktröja under, och det vill jag ju kunna ha.
Bortskämdingen har fått den av sin storebror.
Min bror ringde idag och frågade om vi skulle vara hemma. Då stod jag på dagis och skulle försöka klä på Leo och lura med honom hem.
Jag hade ingen aning. Så det var en riktigt riktigt trevlig överraskning.
Tack tack snälla Stefan!!!
Nu åker tjocka vinterjackan ut i förrådet.

2 kommentarer

Sanna

31 Mar 2009 22:37

Åh vilken snygg... Helt klart i min smak:)

Ulrika

01 Apr 2009 09:25

Snygg..riktigt SNYGG =D

Kommentera

Publiceras ej