Fick precis mitt resultat på hemtentan. Och det blev..... Trumvirvel nu då.

Ett VG!!!!
Najs som fan!
Då vet jag att jag får ett VG i slutbetyg på en av kurserna som är en av de största.
Det känns riktigt riktigt skönt ska ni veta.

På fredag ska jag redovisa och diskutera min rapport. Och även hitta fel på andras rapporter.
Sen, nästa fredag, då är det slut på skolan. Då får jag mitt betyg och en härlig avslutnings lunch.
Kan ni förstå vad skönt?! Ett år av studier är nu avslutat. Och jag tyckte faktiskt inte att det var så krävande.
Gruvar mig däremot för den dagen jag tar klivet mot Universitet alt. Högskola. Men det fixar man nog säkert också.
Jag kan allt!

Lite måste jag ju få skryta.

12 kommentarer

Maria

27 May 2009 00:00

Bra jobbat! Helt rätt av dig att skryta.

Klart du fixar universitet el högskola.

Kram på dig

Michaela

27 May 2009 01:07

Grymt duktig du är bruden! You can do it! ;)

Om du kommer ihåg får du gärna fråga Helena vart mitt betyg har tagit vägen, det har fortfarande inte hittat fram! =/

Pernilla

27 May 2009 07:58

Grattis! Bra jobbat. Jag har ffa inte fått ngt resultat, men å andra sidan så skickade jag ju in min tenta så sent. Högskolestudier klarar du säkert hur lätt som helst. Det är bara kul! (För det mesta...)

Annika

27 May 2009 20:31

Vad duktig du har varit! Och visst har väl tiden gått fort!? Började du inte alldeles nyss studera? :-)

Susanne

27 May 2009 21:57

Skryt på, det är bra! Högskola är kul som sagt, det klarar du!

Nikita

28 May 2009 10:34

Du är duktig du !! skönt att du snart är klar med skolan =)

Annelie

28 May 2009 21:39

Bra kämpat! Grattis till VG:t! Vad har du funderat på att läsa på högskola?

Cina

28 May 2009 22:13

wiiihooo va bra du är :)

Ett steg närmare till att bli ekonomiskoberoende kanske ;)

Malin

28 May 2009 22:31

Shit har det redan gått ett år!!? Jädrans=)

Imorrn ska jag på sjukan och sedan får vi se vad som händer! Kommer vi på lördag så skickar jag ett sms!

Ewa

29 May 2009 18:01

Va härligt! Grattis!!! Apropå Grattis så kommer ju vi tyvärr inte på kalaset imorrn för de blev byte med elin. Men vi funderar på att titta upp nästa söndag om de passar å allt går vägen.

Agda

29 May 2009 23:09

Du är duktig! Jag beundrar dig som har klarat det. Känns väl bra med VG? Klappa dig på huvé från mig.

Kommentera

Publiceras ej