Trodde seriöst att man skulle slippe biverkningar från vaccinet. Men näe då!
Jag är med andra ord hemma idag.
Har fått riktigt ont i armen, men tror det går över till imorgon. Det borde inte sitta i så länge.
Jag kan inte lyfta upp armen, och det gör ont när man spänner de stackars "smuskler" som man har.
Så att städa idag kändes inte riktigt rätt. Allra minst mot de övriga på jobbet. Vem vill ha en snigel med på jobbet?!
Jag kunde inte ens skjutsa Leo på dagis själv, utan var tvungen att vänta på att Joel kom hem från sitt nattskift.
Så nu är junior på dagis och röjjer järnet medan jag sitter uttråkad hemma.
BLÄ! Jag gillar inte att vara hemma och inte nåt att göra. Oplanerat vara hemma är nog det värsta som finns.
Har man tagit ledigt eller annat så har man ju oftast nåt inplanerat. Men nu....

2 kommentarer

Madeleine

29 Oct 2009 11:33

Jag hade kvar värken i EN VECKA..!! Fortfarande hård som sten där samt lite öm.. helt galet.. :-o

Marie

29 Oct 2009 18:47

Usch då, själv har jag knappt ont alls, bara lite öm på själva stickstället. Hoppas det går över för dig snabbt!

Kommentera

Publiceras ej