Imorse åkte jag iväg till jobbet i godan ro.
Med Joels bilnyckel i jackfickan. Han blev ju måttligt glad när han sedan skulle skjutsa junior på dagis.
Men jag vill passa på att tala om att det är inte bara jag som förlagt min hjärna.
Joel valde tid att lämna Leo själv när vi gjorde dagisschemat tillsammans.
Bara det att han hade redan glömt bort att Leo skulle vara på dagis till kl. idag.
Så i vilket fall, med eller utan nyckel, hade Leo vart på tok för sen till dagis.
Men jag hann brassa hem så Joel tog sig iväg till jobbet i tid.
Jag tog med mig en massa arbete hem istället. Har betat av en hel del. Vilket känns riktigt skönt faktiskt.
Har lite mer att sätta mig med. Men det är snart klart det också.

Men att jag kunde ta Joels bilnyckel.... Jaja... hade väl inte huvudet med mig igår när den slank ner i fickan.

1 kommentarer

-c-

28 Sep 2009 21:18

Håller med. Dem har gjort sig förtjänta av de dåliga ryktet.



Jamen du vet du vad. Jag BLEV arg. Jag hade förklarat noga några dagar före att OM han tar sista godisen och lämnar papperet (som alltid) så kommer jag bli skitarg. Men det sket han fullständigt i och tuggade i sig allt, med gott samvete dessutom ;) Ha ha, kaaarlar!

Kommentera

Publiceras ej