Bjuder på ett par magbilder.
Kalaskulan har större mått denna gång än när jag väntade Leo. Ändå var jag groteskt mycket större då, viktmässigt.
Och trots att jag var större så var jag mycket mer rörlig. Mysko hur det kan vara? 
Men det är ju inte allt för lång tid kvar nu. 

    



Leo har bakat idag. Det är det mest aktiva jag orkar med nu.
Tycker synd om krabaten som inte får leka och göra det han vill.
Men han är enormt snäll ändå.



Imorgon får nog penslarna åka fram. Vi måste ju försöka sysselsätta oss lite.

3 kommentarer

Sanna

01 Feb 2010 12:12

Ja tycker du är jätte duktig som ändå försöker aktivera Leo på bästa sätt. Magen är ju bara för underbar, hoppas bäsen kommer snart!

Cina

01 Feb 2010 13:34

Ja hoppas hoppas att den kommer snart. Får se om jag har rätt att det är en liten gosse som kommer =)

Tycker att Leo är jättesöt i sina pollisar :)

Madeleine

04 Feb 2010 22:40

Häftig, underbar och fin mage!! Man saknar den liiite... :-o Men nu kan ju bebis komma vilkan dag som!! Spännande ;-)

Kommentera

Publiceras ej