Jag tänkte göra det igen.
Lämna Joel hemma utan bil nu när brokvisten är riven.
Då har han ju inte så mycket mer att göra än att börja bygga eller laga sin bil inför jobbstarten.
Jag och barnen far istället iväg till stugan och hälsar på.
Och jag tror ärligt talat att Joel tycker det är lugnast om vi inte är hemma när det ska byggas.



Vad har hänt annars då?!
Jo, vi har vart på Zoo. Frösö blev det denna gång. Föredrar Furuvik faktiskt. Mycket mysigare och trevligare område.
Men Frösö har mer djur, men det skulle behöva rustas upp hur mycket som helst. Kändes lite skabbigt tyckte jag.
Hade funderingar på att ta JärvZoo till veckan. Men det är lite för tomt i plånboken nu.
Och vi har ju faktiskt hunnit med Mulle Meck och Frösö Zoo i sommar. Alltid något.
Nästa sommar får vi se vad som väntar. Om jag har nån ledig tid då vill säga.



Just nu sitter jag och äter lördagsgodis.
Leo blev utan. För han åt ingen mat och var så bråkig, så han gick och la sig istället.
Somnade på två sekunder, så det var nog därför den lille herrn var så bråkig idag.



Dåligt med bilder även denna gång.
Men jag orkar inte gå ner och sätta mig vid "stora" datorn, så nån dag till får de vila i kameran.

Kommentera

Publiceras ej