Ska man åka eller inte?
Leo vill gärna åka. Leos farmor skulle ha följt med oss idag, men blev tvungen att stanna hemma med en liten sjukling.
Liten och liten.... 10år. Så  jag förmodar att man inte får säga liten.

Därför sitter jag nu och funderar om vi ska bege oss iväg själva.
Jag, Leo och Max.
Men Leo brukar få knäck i lurarna och bara dra iväg. Så jag är lite feg på att fara iväg med honom nu när man har Max också.
Är man två kan man ju ha två vagnar.
Tror jag måste skaffa "löp-lina" åt Leo.

1 kommentarer

Ellenor

01 Apr 2010 08:12

Ja, du kan ju föreställa dig hur många stadsresor det kommer bli för mig när tvillingarna är födda, haha!! Men jag KOMMER att köpa en "löplina" åt Devin, det har jag redan bestämt mig för =) Jag kommer omöjligt kunna ha koll på alla tre annars

Kommentera

Publiceras ej