Det är inte mitt liv just nu.
Jag kliver upp, far till jobbet, åker hem, umgås lite med de små innan de ska sova, sen somnar själv.
Eller som idag:
kliver upp, åker till jobbet, sätter sig i bilen och åker till skolan för att räkna matte i två timmar, far hem och ser att de små sover och sambon ligger och degar i soffan.
Jag ska joina nu vill jag lova!

Ska försöka få på lite färg på väggen ute imorgon efter jobbet. Det ska bli spännande att se resultatet.
Jag är ändå lite lite skeptisk. Men det är väl det närmsta överrens vi kan komma, så...

3 kommentarer

Agda

18 Apr 2011 23:35

Vad blir det för färg den här gången? Ni testa väl med grönt ifjol el minns jag fel?

Annika

19 Apr 2011 17:44

Händelselöst liv här också, och därför har inte jag heller uppdaterat bloggen på ett tag...

Therese

20 Apr 2011 13:16

Om det känns bättre för dig så kan jag erkänna att mitt liv är precis lika händelserikt ;)

Kommentera

Publiceras ej