Det känns som att det blir allt mer sällan jag uppdaterar här nu.
Har varken tid, lust eller ork. Så det får bli lite som det blir.

Igår var vi iväg och köpte en provburk med färg. Så nu ska det testmålas lite idag hoppas jag.
För vi måste måla om huset nu. Det börjar se slitet ut på färgen på vissa ställen.

Efter besöket på färgaffärn i matfors så drog vi vidare mot stan för att köpa några billiga skor åt mig.
Men tror ni det blev så?
Näe, men Leo fick två par och Max ett par.





Max små skor fanns inte på bild. Men små söta tennisskor med kardborre fick han i svart.
Dessa två ovan är Leos nya fina pjucks.

Jag slog till och beställde ett par från ellos, med 40% rabatt.
Det stod att de skulle levereras inom 4-5dagar.
Men nu fick jag en orderbekräftelse där det står 10maj!
Tänk att jag blir så förbannat jävla less på ellos ibland så det är inte sant!
Jag behöver ju skor NU!

3 kommentarer

Elin *paraflaxen*

17 Apr 2011 18:36

Ja, deras leveranssystem är inte så tillförlitligt direkt.



Jag har väl kvar din adress så jag kan skicka en av provtuberna om du vill :-D Eller maila adressen igen, ifall jag tagit bort mailet :-D

kram

Sanna

18 Apr 2011 11:17

Schyssta pjucks, vill oxå ha nya. Å va ja har saknat dig vill jag lova... Måste ju läsa om Er minst 1 gång/dag. Ja såg lillsötisen idag. Dock vart han lite ledsen när pappan skulle fara:( Men de gick över rätt fort...

Vera

20 Apr 2011 16:57

Jag behöver också skor. Börjar nästan skämmas på jobbet med dem jag har nu. Men andra prioriteringar kommer ivägen hela tiden.

Kommentera

Publiceras ej