Jag känner mig helt lost i barnoverallsdjungeln i år!
Helt lost!
Max har sina kläder han. Han har en skaloverall från Pop med löstagbart foder, täckjacka och täckbyxa efter storebror i strl.100 som han kommer att drunkna i, samt ett set från Molo som vi köpte nu.
Men storebro... där var det värre.
Han behöver en overall och en täckdress. Det blir nog en favorit i repris åt Leo, nämligen didrikson.
Dessutom ska båda ha skor också. Det är inte billigt med barn kan jag lova!
Tror däremot jag har hittat skor åt båda för en rimlig slant.
Men de behöver ju nåt extra par också. Iaf Leo behöver det.

Nån som har koll på hur McKinley är i kvalitet och funktion?
Hittade en rätt fin dress där faktiskt.



En röd jacka och svarta byxor kanske?!?!
(bilderna går att klicka på)

1 kommentarer

Therese Östberg

02 Sep 2011 11:23

Nej du, barn är dyra. Men såklart värd varenda krona :)

McKinley köpte syrran förra året till sina barn och fick tyvärr reklamera dom ganska snabbt. Det gick hål i sömmarna snabbt. Kan hända att hon fick måndagsexemplaren?!

Barnoverallsdjungeln är ju svår varje år. Vi kör på didriksson i år igen + att jag köpte en begagnad Kaxs som skoteroverall :)

Kommentera

Publiceras ej