En återkommande rubrik har jag märkt.
Men efter en jobbhelg som denna är det inte så underligt.
Jösses Amalia vad med folk det var i huset.



Och här är ett utav alla rum jag städat i helgen.

Idag har jag haft lite blandat på schemat. Började i receptionen som hjälp.
Sen upp och städa. Kutat fram och tillbaka och upp och ned. Tre olika våningar har jag fejjat på, och familjerum med många bäddar har det vart.
Imorgon hoppas jag att ungarna sover länge. För jag är trött nu.

Dessutom började dagen inte nåt vidare.
Mådde rent ut sagt skit när jag vaknade.
Tror det är magkatarren som börjat spela mig ett spratt igen.
Och inte är det speciellt mycket bättre nu vill jag lova.
Var nära att ringa mig in sjuk imorse. Men tur var väl att jag bet ihop.

En sak är säker.
När jag somnar ikväll, då sover jag som en liten gris!

1 kommentarer

Sanna

03 Mar 2011 18:27

Å va skönt det såg ut att gå o sova där... Vart visst lite trötter nu....

Kommentera

Publiceras ej