Jag har inte så mycket vettigt att komma med alls idag.
Bör ju göra en massa saker, men allt liksom bara liger och tynger och gör att man är än mindre sugen på att ta tag i nåt alls!
Men ikväll är iaf snällaste svärmor barnvakt i några timmar så jag kan fara iväg till skolan.
Missade förra veckan på grund av sjukdom, så nu måste jag åka varje måndag.
Det krockar för oss igen 14:e, men då vet jag inte hur vi ska göra.
Ska räkna som en idiot nu för att försöka hinna göra första provet till veckan.
Men jag jobbar ju tre dagar denna vecka också. Så vi får se hur det går.

Det är ju inte hela världen om jag måste göra nationella provet i maj. För man kan ju komplettera med betyg ända in i juni för universitetet.

1 kommentarer

Marie Öberg

31 Jan 2011 15:28

Om du tror att det funkar kan du ju lämna barnen här den 14:e...om du inte hittar någon annan barnvakt som är bättre. :)

Kommentera

Publiceras ej