Idag är jag trött vill jag lova.
Försöker ladda med kaffe nu för att sätta mig i bilen om ca 2min.



Senast kvart i två i natt var jag i kontakt med sjukvårdsrådgivningen.
Det var då så pass att tjejen/damen jag pratade med var tvungen att ringa barnavdelningen för att sedan ringa upp mig.
Max hade 41 i temp trots att han bara två timmar tidigare hade fått en alvedon.
Inte förrän vid halv fyra i morse började han komma till ro.
Vi ställde för oss så pass iaf att vi var välkomna in om vi kände att vi inte mäktade med.
Det var bara att slå en signal och sen fara.

Nu kändes han dock svalare när min klocka ringde vid fem.
Skulle ha klivit upp då och kommit iväg till jobbet tidigare.
Så jag kan säga att jag är riktigt jävla seg!

2 kommentarer

Therese Östberg

22 Jun 2011 12:44

Uscha, hoppas att han kryar på sig snabbt!

Elin *paraflaxen*

22 Jun 2011 13:25

Usch, jobbigt när de får såna envisa febertoppar. :-( Jag ger nästan enbart ipren när de får så högt och skulle det vara så att det inte går att få ner så kombinerar jag ipren och alvedon som engångsdos! DÅ brukar det lossna ganska fort.

Hoppas ni får en bra dag och att han snart blir frisk!

Kram

Kommentera

Publiceras ej