Det är ju inte ens en månad kvar nu, så det kanske är bäst man skriver en liten önskelista till de som ska envisas med att uppvakta.
Än så länge är jag ju bara i 20-årsåldern, men snart går det utför.

Vad jag önskar mig är presentkort på ikea, presentkort på ikea, presentkort på ikea, presentkort på ikea och presentkort på ikea.
Jag behöver nämligen ny madrass.
Det är illa då man vaknar av att fjädrarna petar en i höften och sidan så att det gör ont! Rakt igenom bäddmadrassen som ligger på.
Men så är väl madrasserna 40+ också så.

4 kommentarer

MM

31 Jul 2012 14:22

Presentkort på Ikea is the shit ;) Låter inte som en vidare skön madrass du har nu!

MM

31 Jul 2012 14:22

Presentkort på Ikea is the shit ;) Låter inte som en vidare skön madrass du har nu!

Agda

31 Jul 2012 16:31

Jaha Ikea var det, fattar!! Håll i dig, nu kommer det att gå rasande fort,utför! Kram

Svar: Det var ett riktigt pepptalk moster. ;-) "rasande fart utför....."
MeMyself´n´I

MM

01 Aug 2012 16:45

Hmm, jag kommenterade ju här igår, men ser ingen kommentar :O Knepigt!

Kommentera

Publiceras ej