Jag sitter här hemma helt solo och har bara så där allmänt tråkigt.
Vet att jag borde göra lite nytta istället för att sitta här.
Men man hamnar så lätt här när man väl är ensam och får sitta i lugn och ro.

Sitter och letar efter en bok till Leo. Men det är slut precis överallt.
Har lagt den på bevakning på det billigaste stället så jag kan beställa den när de får hem den igen.
Jag tycker den verkar vara så rolig. Och som det verkar så gör många andra det också.
Förmodligen blir det väl min och Joels favvo bok, medan Leo inte bryr sig ett smack.

Boken heter Bajs-Plutten och riktar väl mer in sig på lite äldre barn som ska börja potträna.
Den är så pass mycket dyrare att köpa ute i handeln, och Leos bokklubb som han är med i har också slut på den.
Helt otroligt måste jag säga. Men sant är det.



Jag är så fikasugen och smått hungrig nu!
Men det är tomt i kylen, så jag får inget i magen.
Funderar nästan på att ta mig en kaka och en kopp kaffe för att fylla på magen. Men det ska jag verkligen inte göra. Åt ju kaka till frukost i morse, och promenerade ju efter det.
Så nu får jag inte äta mera tjaffs idag.
Kanske bästa vore om jag drack ett stort glas vatten och gick och la mig istället.
KLockan är ju inte mycket, men jag kan ju ligga i sängen och kika på nån film likväl som jag sitter här och degar.

God natt mina vänner!
Och alla som jag känner!

7 kommentarer

nikita

30 Oct 2007 22:38

Den hittade jag på h&m för 59 kr inte alls dyrt, tror tyvärr bara att den finns till stl 62, för de var newborn :/
ja köpte den iaf i stl 56.

Nudel

30 Oct 2007 22:59

Fräser.. ha ha, som en katt ungefär? hi hi Själv ger jag ifrån mig vargläten. Riktiga illvrål ibland =)

Lotta

31 Oct 2007 08:54

Har du sett att det finns kiss och bajs gosedjur på Desingtorget, som ligger på Birsta city.
http://www.designtorget.se/
Också trycker du på produkter -> barn/spel -> Den gula figuren.

ellenor

31 Oct 2007 13:00

50 riksdaler kostar det. ALLTING går sedan till fjångstockkassan, för att betala av deras skulder.

Mallan

31 Oct 2007 16:26

HAHA Bajsplutten ! är det den boken som det stog typ "Råttan sket en miniskit, elefanten sket en JÄTTESKIT.. ) det kanske stog bajs itsället för skit !? haha Men en sån bok såg ja för ett tag på Bokhandeln i Birsta, å ville köpa den, men hade inte råd då.. ;P

Helle

31 Oct 2007 19:29

Jo, det var ju utöver resan,frukost & lunchbuffén :(

Maria

31 Oct 2007 19:48

Bajs plutten vilket häftigt nams på boken. Låter som nåt jag oxå skulle gilla.

Kommentera

Publiceras ej