Jag är trött som fan idag. Ändå var det jag som äntligen fick en sovmorgon.
Vi har massor att göra, men båda är som två slöa sälar. Värmen gör att jag inte orkar göra mer än nödvändigt.
Men idag måste jag. För jag åker ju tillbaka till stugan ikväll. Och då ska alla konstiga saker vara gjorda innan jag far.
Jag måste klippa gräs, städa bilen, tvätta en massa, packa.... Och jag har ingen lust med nåt.

Näe, nu är det slut på vilostunden!
Nu ska det kokas kaffe så kanske man vaknar till liv en kort sekund.

Vad händer hos er idag?

5 kommentarer

Malin

29 Jul 2008 10:58

jag måste städa bilen =( trååååkigt och lär ta ett par timmar...

Mallan

29 Jul 2008 12:26

Ååh jobbigt när man känner sig så slö å MÅSTE gö saker ändå !! ;/



Här hemma tar vi dagen som den kommer ! Ha förvånat mig själv å städat köket + diskat. Tvättat lite, dammsugit å målat på en dörr ! Få se om ja lyckas gö mer nytta under dagen, eller om man slöar till såhär efter lunch :p Städat bilen skulle ja åxå ha gjort, den ser ut som en sopkorg nu typ :p

Angelica

29 Jul 2008 13:22

Tingeling!

Vad skoj att åka iväg. Tyvärr är min semesterslut så man får börja längta till nästa sommar =( menmen =)

Har ni semester bådatvå? Vad söt Leo är!

Har det så superbra Kram!

marie

30 Jul 2008 09:47

Kaffe...Mmmmmm vad gott! Det kanske jag skall ta här !



Kram kram

Angelica

30 Jul 2008 13:18

Ahh...vad skönt. Jo jag valde nog helt fel veckor men nästa år ska jag faktiskt skjuta lite på semestern så man får lite finväder en annan med =)

Vad skoj att plugga...eller skoj o skoj men kul att göra något nytt =D Vad var det du skulle plugga till då? Kram

Kommentera

Publiceras ej