Ibland blir jag så arg på mig själv.
Var ju in på skolan idag och diskuterade arbetet. Rapportskrivningen alltså. Och jag kan glatt meddela att jag skrivit en rapport endast en gång i mitt liv. Så det här gick ju inte så jävla bra.
Visst, nu tar jag väl kanske i. Men det kunde ha blivit ett VG om jag hade försökt lite mer. Vilket grämer mig så oerhört mycket ska ni veta.

Å andra sidan så har jag fått ett VG- på ett arbete som jag helt och hållet trodde att det skulle gå käpp rätt å helvete. Så det liksom jämnade ut sig ändå. Så lite glad har man väl vart ändå  idag.
Men jag vill ju ha ett betyg med VG rakt igenom då det är det högsta vi kan få. Jaja, man kan inte få allt här i världen.
Å hade jag lagt ner mer tid så kanske jag hade fått det.

Nu ska jag dega i soffan. Imorgon blir det en låååång dag med en massa folk.
Leo ska ha lite kalas här hemma.
Hade från början planer på att köra två kalas. ett för barn och ett för släkt. Men så mycket som det har vart för mig nu på slutet har jag ingen som helst ork för två kalas. Så det får bli ett enda, ganska litet, istället.

5 kommentarer

Ewa

29 May 2009 22:43

Ja, vi får väl höras å bestämma nått som passar för oss alla! Thomas bestämde ju med Elin innan jag hunnit berätta om kalaset, så himla typiskt!!! Men så är de när man har tusen saker att hålla reda på, man glömmer hälften!

Agda

29 May 2009 23:05

Tyvärr kommer inte jag, så en mindre! Det lär bli många ändå antar jag. Men det blir skoj för födelsedags barnet. Lycka till. Själv har jag avlsutn på innebandyn. Kram på er.

Monke

30 May 2009 08:13

vad duktig du är som orkar plugga. vet sj att det kan vara kämpigt, man ska både jobba, sköta hemmet å plugget.Kalas som kommer att var jätte skojigt för Leo!! Skönt att du snart är klar. vilken lycka!!

Pernilla

30 May 2009 08:37

Välkommen i BBJK (Bra Betyg Junkie Klubben). ;) Jag vet hur det känns. Fast jag brukar tänka att just nu nöjer jag mig med G, men egentligen så blir jag skitless om jag inte får VG! Du har ju gjort det jättebra igenom hela kursen trots att du har en liten och en stor att ta hand om.

E

31 May 2009 18:56

jag tycker du e jätteduktig som orkar me plugg o barn så bra! jag har redan ångest för när jag ska plugga för jag har så himla höga krav på mej själv att jag ska va bäst o att allt ska va så perfekt hemma hela tiden också. Ja jag vet jag borde slappna av lite mer :-)

får träna på d... :-)

Kommentera

Publiceras ej