Fy va äckligt det kan vara ibland att ta rätt på stopp i handfaten.
Men det är oftast, alltid, jag som får ta rätt på sånt.
Vägrar dock i köket, det får Joel ta hand om.
Optimist som man är så testar man först med att bara skruva bort den där lilla koppen längst ned.
I hopp om att det ska räcka, även om man vet att det aldrig gör det.
Det slutade ju som vanligt med att man får skruva i sär hela röret under handfatet och ta bort allt där i.
Tur man inte är så kräsen när det kommer till sånt.

Som ni kanske förstår så pågår det städning här hemma. Har inte lyckats få någon som helst adventskänsla.
Men nu är snart en våning helt klar. Ska snart börja stryka gardinerna.
Sen är det bara två våningar kvar. Ibland önskar jag att jag bodde i en "enplanare" istället.

5 kommentarer

Sanna

29 Nov 2009 09:34

Hua för avloppstömning, det får allt karln min göra här hemma. Iof borde det vara jag med tanke på att det är mina gamla hårstrån som fastnar där i, nä lite av en kräsmage e jag då det kommer till sådana punkter. Duktig du som städar o står i med maggen i vädret. En annan orkar knappt med sin enplanare;) Men ska snart sätta igång o fixa det sista..



Ses vi imorgon hos N på Nordljus partyt?

Madeleine

29 Nov 2009 09:56

Håller med, sååå äckligt. Ännu värre med badkaret... bläää... avskyr!! Fast här hemma är d oftast mannen som tar det ;-)

Agda

29 Nov 2009 22:19

Här sitter jag och suckar för en 2:a!!Men då har jag ofräscha avlopp plus en isärplockad toa, som troligen hyresvärden glömt. Får spola manuellt och sen fylla på vatten. Har iaf fått upp stakar och stjärnor så det lyser fint. Stämmning fick jag av julmarknad på möjen. Ha det

Brorsan

01 Dec 2009 16:46

Ja sen är det bara att komma hit och fortsätta då:-)

Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

02 Dec 2009 09:55

Jag har inga problem med det, gör det titt som tätt hemma, just för att slippa vänta tills det blir skitäckligt =)

Sen kör jag med kaustiksoda i avloppen med jämna mellanrum =)



Kram

Kommentera

Publiceras ej