Idag jobbar jag kväll.
Vet att man kommer ha häcken full, så förhoppningsvis så går kvällen fort.
Men armen gör fortfarande ont. Dock är det mycket bättre idag än igår.
Nu kan jag ju lyfta den ialla fall.
Men jag har sovit som en kratta. Så fort man nuddat, spännt eller gjort nåt annat i sömn så har man vaknat.
Å andra sidan så spelar det inte så stor roll. Jag är nu vaccinerad.
Vilket känns väldigt skönt när man läser om alla dödsfall i Norge. Otäckt måste jag säga.

Junior är på dagis nu och jag tänkte dra en vända i hans rum. Även putsa fönstret där.
För väntar man på att Joel ska putsa fönstren får man nog vänta till graven.
Tyckte det var hans tur att putsa. Det har nämligen aldrig skett sen vi flyttade in. Eller rättare sagt sen vi träffades kanske man ska säga.
Så, nu fick jag det sagt också.

Skulle bara ha haft nån bra förvaring till alla kläder som Leo växt ur. Den lille fjärten har ju dragit iväg igen på längden. Och jag börjar redan få lägga undan plagg i strl.98.
Min bäs börjar bli stor.

5 kommentarer

dess

30 Oct 2009 19:53

Det går super bra! det var på dagis hon vägrade sova först. Visst efter 16.30 är hon inte lika rolig längre men det är inga problem att hålla henne vaken till 19 längre. Är så skönt nu med enkla nattningar och att dom oftast sover bra=)

Malin

30 Oct 2009 23:26

ja visst går det fort! Fast din lille bäs har ju alltid varit stor för sin ålder ;P Max kan fortfarande ha en del kläder som det är 86 i. Men han har börjat dragit på längden den lille rackaren oxå...hade ju glömt att ta hem ett par byxor från dagis som han hade på sig en dag när jag kom och hämtade honom!! Fick mindre panik när jag såg det eftersom det fanns ju normala byxor i lådan haha =)Det var bara at ta sig en rejäl djupdykning i lådan och rafsa med sig lite grejer hem :S

Diana ♥

31 Oct 2009 20:36

Var gärna med i min nya tävling och vinn ursnygg gravid/amningstopp från Boob! =) Kram!

Sanna

01 Nov 2009 10:02

Gud va fort tiden går.. Snart är ju lill bebisen ute;)

Pernilla

02 Nov 2009 06:01

Ta karlsloken i örat! Låta en gravid kvinna putsa fönstren.... I och för sig så blir det kanske inte lika snyggt om han gör det, men ändå!



Jag var också iväg och tog sprutan i onsdags. Nästan inget ont i armen, men nysig och huvudvärk i helgen. Fast som sagt, nu äre gjort!

Kommentera

Publiceras ej