Idag ska vi masa oss iväg på kalas. Masa säger jag bara för att jag själv är så otroligt slö och är lite smått trött på ögonen.
Det ska faktiskt bli rätt skönt att få lämna huset ett tag.
Jag hade ju planerat in en tripp till staden igår, men det känndes som att det var lite onödigt med tanke på allt vitt som flög utanför fönstret.
Så vi ska istället försöka göra det på tisdag efter bilbytet. Enda nackdelen är att vi inte kan ha med oss vagnen då. För däcken måste ju med och tar upp en massa plats.
Så jag får väl kanske försöka ha sjalknytarkurs med mig själv imorgon.
Eller du Elin, har du lust att komma imorgon och kursa?
Men jag har ju MT:n, bärpåsen och Becon också. Så på nåt vänster ska det väl gå utan vagnen tycker jag.
Jag har en känsla av att jag kommer använda Becon mest av allt under Max´s tid som liten. Jag är ju så lat och bekväm så vanliga knäppspännen är ju det bästa.

Nu påstår lille knorrhanen att han är hungrig. Så det är väl bäst att ta fram skafferiet.

3 kommentarer

Pernilla

28 Feb 2010 17:42

Vad ska ni byta till för bil då?

Nikita

01 Mar 2010 02:49

becon , vad tusan är det ?

Elin

01 Mar 2010 12:42

Klart jag kommer å kursar, när du vill. Men lite sent nu kanske =) Vill ju träffa er också!!

Kommentera

Publiceras ej