Här har jag lyst med min frånvaro ett bra tag.
Vi har vart utan internet och telefon i över en veckas tid.
Väldigt skönt måste jag säga. Men tråkigt också.
Jag skulle ha ett matteprov på måndag, men tack vare att jag inte har kunnat ha genomgångar på nätet så får jag skjuta på det, vilket suger!

Men till nåt annat roligt.
Jag har vunnit en tävling!!!
En ny åkpåse till masken!
Jag har ju redan en av detta märke som jag älskar.
Men nu vann jag en hos Muppsan.
Helt otroligt!



Den i mitten finns redan i vårt hem.
Nu valde jag den till vänster. OM den stannar hos oss eller blir en finfin present vet jag inte riktigt än.
Underbar är den iaf.
Den är dessutom så smart att man kan dra bort självaste "locket" så man får som bara ett sittunderlag/sittdyna kvar i vagnen som är i fleece.
Kanske man skulle valt den helsvarta ändå?!
Avskyr när man måste välja nåt då man tycker alla är fina!
I-landsproblem, verkligen!
Men glad är jag iaf!

2 kommentarer

Therese

01 May 2011 11:57

Grattis, den i vitt/grönt-print tycker jag är skitfin så det var nog ett bra val :)

Sanna

01 May 2011 17:51

Å va roligt, stort grattis...

Jag tycker helt klart du gjorde rätt. Den grön vita är ju verkligen underbar!!!

Kommentera

Publiceras ej