Just nu hinner jag inte med bloggandet.
Det är fullt ös från det man kommer hem från jobbet ända fram till ca22.
Och då har jag oftast inte så stor lust att sätta mig och skriva.
Så bloggen får helt enkelt vila under sommarperioden.
Inte för att jag tror att jag kommer hinna så mycket mer i höst.
Fick just brev från komvux, och det blir fortsättning på matten i höst.
Så jobba 100%, plugga matte C, och försöka hinna med två barn....
Sånna gånger önskar jag faktiskt att man slapp åka ca 10mil om dagen för att ta sig till och från jobbet.

3 kommentarer

Elin *paraflaxen*

30 Jun 2011 14:23

Usch, jobbigt att behöva pendla :-( Men kul att plugga mer eller? Vad ska du söka vidare sen? Eller läser du just för att det är kul?



Kram

Annelie

30 Jun 2011 21:49

Låter inte så kul med pendlingen och inte matte heller för den delen ;-) Vad har du tänkt bli när du blir stor :)?

Therese Östberg

02 Jul 2011 23:11

Du gör det bra måste jag säga...

Kommentera

Publiceras ej