Vi har suttit och kikat i kalendern.
Och Max får har sitt lilla kalas sista helgen i februari.
Det är enda helgen vi är lediga båda två den månaden.

Och för den som inte sett så kan man se vad Max önskar sig HÄR! <<<<<klickbar!



Jävla skit!
Jag glömde stoppa i motorvärmaren på bilen igår kväll.
Tur det inte är full -10. Jag menar, det är ju bara 9,5.

Ikväll blir det ishockey för min del som det ser ut.
Med Lodge och middag.
Vet inte när jag var på hockey sist.
Minns att jag var då Leo låg i magen. Så det är väl för fanken tajm nu.

2 kommentarer

Elin *paraflaxen*

31 Jan 2012 10:50

Min store grabb fyller på fredag. Hur är det möjligt att 7 år kan ha gått såhär fort! :-o



Grattis i förskott till din fina kille :-)

kram

Ewa

31 Jan 2012 21:30

Hoppas ni höll er "städade" i logen, för de är jag som åker på å ta reda på "skiten" imorrn! =P

Kommentera

Publiceras ej