Jag är ledig idag.
Men har jobbat fyra dagar i rad, så ryggen värker, svanskotan gör ont, ljumskarna är inte att tala om....
Hade gärna gått en promenad idag, men min sambo fick gå själv.
Skulle ha ringt MVC och sett om man inte kan få nån hjälp.
För det är inte roligt längre nu!
Man orkar ju inte ta för sig och göra nåt när man äntligen är ledig.
Fasen va jag gnäller. Men här får jag skriva vad jag vill. Så det så!

Gräsmattan som va grön är inte längre grön, för den har snöat över. IGEN!
Pessimist, jag? Näe, vaddå?

En sak kan jag ju vara glad för i alla fall. Jag har äntligen handlat färdigt presenter till morsan.
Varför ska det automatiskt hamna på min ansvarslista när jag har en och en halv bror och en far som också kan handla. Att pappa inte gör det, det kan jag förstå. För morsan är som en hök. Hon skulle ju ha listat ut allt vid det här laget.
Men de andra två. Den hela brodern tvingade jag med ut till Brista för att köpa den ena presenten. Men sen har jag fått pyssla med resten själv. Men det är väl kanske bäst så.
Lite snopet bara att jag jobbar den dagen hon fyller och det är jag som har presenterna.

Tänk om det kunde vara i slutet av april nu!
Då skulle jag få vara hemma och bara ta det lugnt.
Väntar vilken dag som helst besked från Försäkringskassan om min HP.
Men de är ju inte direkt snabba på det stället.
Vill ju dock lämna besked på jobbet om jag har min sista dag på fredag eller inte.
Det är liksom tisdag idag.

Tänk om man ändå kunde få vara katt.
Bara slöa och göra som man vill.

Eddie sover

1 kommentarer

Malin

20 Mar 2007 16:25

Hallo! jag hittade massa tyg sen i somras i garderoben (från Ikea) så det blir nya gardiner i köket och tvättstugan =P Har likadana till vardagsrummet men dom åker upp senare i vår. Ring och prata med din barnmorska så kan hon fixa tid till dej på sjukan för info om foglossning. Där får man bälte och så får man skriva upp sej på vattengympa. Jag ångrar lite att jag inte hänkade på där när jag hade chansen...men med tanke på hur gärna jag ser mej själv i baddräkt i vanliga fall så kan jag säga att det finns inte en möjlighet som jag ser ut just nu!!! åsså är det ju bara typ 19 dagar kvar så jag kan nog stå ut...händerna är värre =P

Kommentera

Publiceras ej