Jag ställde mig på vågen i måndags. Och den visade då rätt mycket som ni kanske vet.
72.7kg för att vara exakt. Vägde mig då på morgonen i underkläder.
Nu ställde jag mig på vågen i morse igen, dock fullt påklädd. Och då visade vågen 71.9kg.
Så det verkar som det kan gå vägen att nå mitt mål på 68kg lagom till jul.
Annars hade jag ju kunnat välja till nyår. Men näe, det är fusk att skjuta på det, så jag ska bara klara av det.
Nu är det ju mindre än fyra kilo kvar. Och vem vet hur mycket jag har hunnit gå ner till på måndag, kanske det är hela två kilo. Då jublar jag!
2kg på en vecka är ju helt underbart.
Detta resultat är då helt utan motion. Så skulle jag lägga till det, så borde jag ju gå ner än mer.
Mina vänner, inget är omöjligt bara man ger sig denn på det!

Trots att jag var i stan igår och mina föräldrar valde god mat till lunch, så åt jag bara sallad.
Och efter stadsbesöket skjutsade dom hem mig. Då bjöd vi på kaffe, kaka och glass. Men jag åt inte ett dugg.
Kakorna ligger framme på bänken, men jag har inte rört dom. Känner mig inte ens frestad till att ta en.
För den här gången ska jag inte ge mig förrän jag har nått mina 62kg!

4 kommentarer

Mallan

29 Nov 2007 13:35

Va duktig du är !! :D:D

Annika

29 Nov 2007 19:38

Heja heja! Jätteduktigt!

Maria

29 Nov 2007 20:03

Heja dig! Bravo!

nikita

29 Nov 2007 20:24

nee vi skulle pröva pulkan förut idag men de började ju blåsa och snöa så mkt.. tror iofs albin e lite liten, men vadå me lite kuddar å så funkar allt =)

Kommentera

Publiceras ej