... köper man saker på ren impuls ibland. Nu har jag haft ett bord stående rätt länge här hemma som jag itne får att passa in på nåt ställe i huset.
Vet egentligen inte riktigt varför jag köpte det. Då tyckte jag det var snyggt, men det var ju ett bra tag sen.
Varför jag nämner det här nu är väl för att jag måste försöka sälja iväg det.
Det bara står och tar plats och samlar damm. Någon annan kanske verkligen vill ha det.
Bordet har en rund glasskiva och en fot i form av en drake. Det är ganska häftigt ändå. Men jag vet inte... Inte precis så man kan ha det i Leos rum heller. För då blir det nog utan skiva så småningom skulle jag tro.



Idag hade vi besök! Nikita och Albin har vart här och hälsat på. Alltid lika trevligt tycker jag.
Lite läskigt är det ibland. För jag och Nikita verkar ha rätt lika smak på mycket. Och framför allt väldigt lika åsikter om saker och ting. Så jag hoppas denna vänskap håller i sig.



Har nyss pratat med min mor. Har bokat barnvakt i februari så jag kan gå på hjärt och lungräddning genom BVC. Dessutom har jag köpt lite älgkött på kredit av mamma och pappa också. haha... Förmodar att jag aldrig kommer att få betala det. Men ändå. Man kan väl göra ett försök framöver.
Dom skämmer bort mig alldeles för mycket. Men det är rätt skönt att vara en liten bortskämding ibland också. Det finns ju dock olika sätt att vara bortskämd på.

Nu ska jag besöka blocket för att se om någon vill köpa nåt som jag äger. Näe, jag har inte nån annons ute. Men man kan ju se vad som finns under "köpes".

4 kommentarer

nikita

30 Jan 2008 19:46

va gulligt skrivet =)
klart vår vänskap håller i sig !!
kraam!

Josefin Ä

30 Jan 2008 20:26

Men va kul m hjärt o lung räddning, det vill jag oxå gå på....undra om det finns nå sånna kurser här oxå.
Det är bra att vara lite bortskämd ibland, jag är oxå det(eller är det Algot kanske?) av mammsen/mormor.

Mallan

31 Jan 2008 11:21

Hahaha jasså du ska inte på BB iår ? ;)
Det ska bli iår, dock lite mindre igen, men inte gör det nåt, för det är lika kul ändå :D

Ja tränar me den där "legmagic" som ja fick innan jul ! Står på den, sen kör man i olika takt å så, å varvar me t.ex knäböj, situps, armhävning mm.mm
Tar faktiskt ganska bra :)
Körde me gummiband förut, men nu ligger det på hyllan ! :p Visst funkar det bra, men när ja ska träna insidan av låren så kändes det ganska värdelöst ! Köpte dom på en hemsida (kommer inte ihåg va den heter), men dom finns ju typ överallt nu ! Ha sett på Rusta bl.a .. Finns ju olika längder å styrkor på dom åxå !Tror ja köpte en "medium".

Marie

31 Jan 2008 19:38

Svar: Ja! Nu har jag fått mig en egen dator...jippi!!!
En bra 30 års present!
Hemlisar??? Ja vad många hemlisar jag kan ha!
=)
Kram

Kommentera

Publiceras ej