... och vi älskar varann. Du är den vackraste jag mött, vi kompletterar varann.
Du är den finaste som finns, blekfet med läcker stjärt i jeans."

Detta är en refreng från Räserbajs underbara skiva med namnet Noppriga tights och moonboots.
Har du inte hört den skivan så lovar jag att du kan få dig ett skratt när du lyssnar på texterna.
Dom har liksom brännt sig fast i min hjärna från högstadietiden.



Åter hemma igen då efter en helg i sommarstugan med mina föräldrar. Nästa helg blir det till att vara hemma. Tror jag.
Behöver nog en helg hemma också.

Nu har jag nyss vart ute på en promenad i det underbara vädret. Har även testat kondisen lite lätt med några löpsteg. Å fy fan va det gunga! Man blev nästintill sjösjuk.
Jag måste nog gå ner lite till och få upp flåset en aning innan det blir så många fler löpsteg. Men jag sprang kanske 1km av 5. Och det är väl ändå inte så illa pinkat tycker jag.

Jag återkommer nog imorgon igen med uppdatering. Om jag överlevt cykelturen som Carro nyss lurade in min på.
Ska då även komma med någon enstaka bild. Jag lovar!

1 kommentarer

Maria

30 Jun 2008 00:04

Ja visst är det väl härligt att få åka bort ibland.

Bra jobbat med motionen.

Heja på friskt humör.

Tjing

Kommentera

Publiceras ej