Så kom det! Jag har fått känningar på hälarna i vanlig ordning. Tur att det finns compeed.
Men jag har idag gått 6,2km i mina nya skor. Riktigt skönt var det. Och skorna är också sköna, trots att jag har känsliga fötter.

Idag ska vi åka till sommarstugan, igen. Imorgon är det till att kika på raggarbilar i Gnaschp (Gnarp för er som inte förstår). Sen på kvällen blir det bio för mig och min Jolil.
(Joels guddotter, Tindra, sa alltid Jolil när hon var liten. Tycker det låter så gulligt. Så han får heta Jolil ibland.) Förmodligen ska vi se Indiana Jonas. Äventyr på hög nivå.

Sen på söndag far vi väl hem igen antar jag. Men den här gången ska jag komma ihåg att ta med mig min kamera. Så det ska komma in lite bilder i min tråkiga blogg med bara text.

Ha en undarbar helg! För det tänker jag ha!

3 kommentarer

Maria

27 Jun 2008 14:18

Aj för skavsår. Comped är toppen för det.

Hoppas ni får det mysigt i stugan.

Tjing

Cilla

27 Jun 2008 22:51

Ska du vara så nära i helgen du!

Kan ju nästan vinka till varann över skogen ;-)

Malin

28 Jun 2008 12:24

Ooo Indiana skulle ju jag och daniel se men jag blev sjuk och han såg den ändå...jääävlarns karl...

Jag har fått en ny vaaaagn! happyhappy! =D Så nu ska jag och Max ut och gå en massa...där det inte är grus iallafall...det blir väl birsta haha=)

Kommentera

Publiceras ej